Divendres 23 de desembre se celebra l’acte institucional d’homenatge a la jugadora de bàsquet montgatina i campiona olímpica a Rio 2016.

21240_cat_ADAPTA_640_403La Corporació municipal i les entitats montgatines es reuniran aquest divendres a les 19h al Saló de Plens de l’Ajuntament de Montgat per homenatjar a la campiona olímpica Sílvia Domínguez.

Tanmateix, la Corporació a la sessió ordinària del Ple de l’Ajuntament d’aquest dijous 22 de desembre proposa denominar el poliesportiu municipal amb el nom de Sílvia Domínguez.

L’esportista montgatina Sílvia Domínguez ha guanyat la medalla plata amb la selecció femenina de bàsquet als Jocs Olímpics de Rio 2016. Sílvia Domínguez és una de les millors jugadores del bàsquet espanyol i té una llarga trajectòria esportiva plena d’èxits al món i a Europa. Actualment juga en les files del Perfumerías Avenida de Salamanca, i és internacional absoluta amb la selecció espanyola des del 2006. Fins ara ha guanyat quatre lligues femenines, tres eurolligues, dues super copes d’Espanya, una copa de la Reina, i tres Premier League. Amb la selecció espanyola, ha obtingut dues plates europees sub-18 i l’or europeu sub-20 i amb l’absoluta ha guanyat dos bronzes europeus, un or europeu, plata mundial i la darrera i més recent: la plata en els jocs olímpics.

Aquest divendres finalment, podrem celebrar públicament l’èxit esportiu de Sílvia Domínguez a Montgat. L’acte comptarà amb l’assistència de l’alcaldessa, Rosa Funtané i Vilà, membres del Consistori, la família i representants i membres de les entitats esportives, culturals i socials del poble i el territori.

Montgat ret homenatge a la campiona olímpica Sílvia Domínguez